Záručné podmienky dle obchodních podmienok zde
Reklamačný formulár ke stažení zde
1. Všeobecné ustanovenia
Tento reklamačný poriadok upravuje práva a povinnosti medzi predávajúcim, tj. Michal Hlavica (www.autodiely-na-skodu.sk), Mštěnovice 30, Lešná 756 41, ďalej len "predávajúci", na strane jednej a kupujúcimi na strane druhej.
Pri riešení reklamácie kupujúceho maloobchodného spotrebiteľa sa postupuje podľa z.č. 40/1964 Zb. a z.č. 634/1992 Zb. a súvisiacimi právnymi predpismi.
Pri riešení reklamácie kupujúceho podnikateľa (veľkoobchod) sa reklamácia rieši podľa z.č. 513/1991 Zb. a súvisiacich právnych predpisov.
Kupujúci spotrebiteľ aj podnikateľ je povinný sa zoznámiť s reklamačným poriadkom a obchodnými podmienkami ešte pred objednaním tovaru.
2. Doba záruky
Dĺžka záruky, pokiaľ nie je uvedené inak, je štandardných 24 mesiacov. Výnimkou môžu byť napríklad repasovaná turbodúchadla so zárukou 1 rok, niektoré podvozkové diely so zárukou 3 roky alebo ťažné zariadenia s doživotnou zárukou atď.
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia alebo vyzdvihnutia tovaru.
V prípade výmeny tovaru začína nová záručná doba okamihom prevzatia nového tovaru.
3. Záručné podmienky
Kupujúci je povinný, aby bezprostredne pri dodaní skontroloval spolu s dopravcom stav balíka (počet balíkov, neporušenosť balíka a pásky, poškodenie krabice). Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá nie je v zhode s kúpnou zmluvou tým, že zásielka je napr. Neúplná alebo poškodená a uviesť ju u prepravcu ako poškzenou alebo neúplnú. Pokiaľ takto poškodenú zásielku kupujúci od prepravcu prevezme, je nevyhnutné poškodenie popísať v odovzdávacom protokole prepravcu.
Záruku nie je možné uplatniť v týchto prípadoch:
vypršaním záručnej lehoty
mechanického poškodenia, neodbornej inštalácie, neodborného zaobchádzania či obsluhy, zanedbanie bežnej starostlivosti
tovar bol poškodený prírodnými živlami alebo vyššou mocou.
Chyby spôsobené bežným užívaním
Tovar odovzdaný k reklamácii bude testovaný iba na závadu uvedenú kupujúcim (v reklamačnom formulári). Pre uvedenie závady požadujeme písomnú formu v reklamačnom formulári.
4. Postup vybavenia reklamácie
Kupujúci doručí na vlastné náklady a riziko reklamovaný tovar na adresu eshopu, tj. Michal Hlavica, Mštěnovice 30, Lešná 756 41. S tovarom je nutné poslať riadne vyplnený reklamačný protokol a faktúru a to buď emailom alebo priložený v balíkov
Eshop www.autodiley-na-skodu.sk posúdi reklamovanú chybu a rozhodne o dôvodnosti reklamácie, pokiaľ je to možné, ihneď. Pri zreteľné vade výrobku alebo materiálu výrobku zasielame ihneď tovar nový!
V prípade, že predávajúci nebude schopný určiť, či ak sa jedná o vadu výrobku alebo neodborné zaobchádzanie či iný dôvod, ktorý by mohol podliehať neuplatnení reklamácie, predávajúci zašle výrobok na posúdenie výrobcovi a u kupujúceho spotrebiteľa je predávajúci povinný celú reklamáciu vybaviť do 30 prac. dní. U kupujúceho podnikateľa sa predávajúci bude riadiť podľa z.č. 513/1991 Zb. a súvisiacich právnych predpisov.
Tridsaťdňová lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť dňom nasledujúcim po uplatnení reklamácie kupujúcim. Lehota určená podľa dní začína dňom obdržania reklamovaného tovaru spolu s riadne vyplneným formulárom a faktúrou.
Predávajúci má právo po kladne vybavenej reklamácii na výmenu tovaru za rovnaké alebo v podobnej cenovej relácii. Avšak do úvahy pripadajú aj tieto riešenia kladne vybavenej reklamácie:
výmena tovaru za rovnaké (nové)
oprava reklamovaného tovaru, ak tovar možno opraviť
výmena tovaru za iný v podobnej cenovej relácii
vrátenie peňazí
po vzájomnej dohode, vrátenie peňazí za vyreklamovaný tovar (tento krok nám po prvej reklamácii zákon neukladá, ale pri slušnom rokovaní zákazníka sme v někteých prípadoch aj na tento krok ochotní pristúpiť.)
Záručné podmienky dle obchodních podmienok zde
Reklamačný formulár ke stažení zde